Učivo 4.6 +5.6 2015
6. 6. 2015
VV: během vyučovací hodiny jsme měli výuku AJ- Probírali jsme fráze Put on your______ ./ Take off your ________ .
ČSP: skládání pejska z papíru
ČJ:
Písanka- nácvik malé a velké psací G- (DÚ- doplnit str.16+3 řádky na str.17
Slabikář: str.92+93- DÚ str.93 čtení cv.3+spojovací cvičení
- pracovní list- úkoly
- Vytvoř věty- např. pekař, malíř, maluje, peče- Žák slova spojí podle významu a vytvoří krátké věty / Např. Pekař peče housky./ Malíř maluje obraz. Žák si hlídá velké písmeno na začátku věty a interpunkční znaménko na konci věty (!,?, .) !!
- Čtení s porozuměním: děti si přečtou, co mají namalovat- např. tři červená srdíčka
- přepis vět z tiskacího písma do psacího- Žák hlídá malá´/ velká písmenka
- určování počtu slabik ve slovech- pozor na slova jako pes/strom/list
- škrtni slovo, které do řady nepatří např. Máma šla na nákup a koupila: mléko, vajíčka, kameny, jogurt
MA:
Pracovní listy s úkoly:
- rozklady čísel
- slovní úlohy s použitím frází: o tři více/méně např. Marek má 15 korun. Pepa má o 4 koruny méně. Kolik korun má Pepa?
- Marek__________
- Pepa___________
- Výpočet: __________ - do této kolonky žák píše celý příklad- 15-4=11
- Odpověď: ________ - Žák odpovídá celou větou.- Pepa má 11 korun.
- řazení čísel podle zadání (nácvik pozorného čtení zadání) např. Seřaď čísla od největšího po nejmenší.
- Doplň správné číslo např. ____ + 10= 15 6-_____=4
- Porovnávání čísel
- DÚ- prac. list
PRV:
- Kapitola- Člověk ve společnosti